sobota, 27 lipca 2013

Urodziny-Inspiracje

               Urodziny Dziecka.. -temat rzeka.. Mój K. ma 6 sierpnia urodzinki. Kończy 3 lata! Zaczęłam pomału szukać inspiracji urodzinowych..Chcę, żeby tego dnia czół się wyjątkowo..żeby jego urodziny takie były..zostały w pamięci na długo..a zdjęcia uwieczniły je na zawsze.. Do tej pory były zwykłe..rodzina..torcik sałatki, przekąski itp. Wydaje mi się, że dorósł już...do tego by był to jego dzień...

Niżej kilka zdjęć, które będą dla mnie inspiracją w tym roku. Zdjęcia są ściągnięte z "książki wszechwiedzącej" pt. GOOGLE GALERIA! i nie są moją własnością..












               Jeszcze nie wiem w jakim stylu odbędą się owe urodzinki...Mam tysiące pomysłów! 1 jest pewne, że na pewno podzielę się z Wami zdj. z tego ważnego dnia.. z Najważniejszego dnia roku!

Pozdrawiamy!
I&K

9 komentarzy:

  1. "książki wszechwiedzącej" pt. GOOGLE GALERIA Hahahahahhaha Dobre uśmiałam się! Czekamy na zdjęcia z urodzin syna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje! powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. No mam wlasnie te same przemyslenie, 1 i 2 urodziny Zoe zrobilismy `normalnie`, ale 3 chcialam cos wymyslic ciekawego, ale propozycji jest tyle , ze strasznie ciezko sie zdecydowac zeby nie przesadzic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie..nie chce przesadzić..ale chce by były wyjątkowe! Niepowtarzalne! Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądało 6 sierpnia. Na pewno fotorelacja będzie na blogu. Mi również inspiracje się podobają. Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. w maju miałam dokładnie ten sam problem! :) a skończyło się na obiedzie, torcie i spacerku :)

    ściskamy Was :* :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły,czekam więc na fotorelację :-) Ciekawa jestem efektu końcowego :-)
    GRATULACJE! Nominowałam Cie do LIEBSTER AWARD :-)
    Zapraszam do mnie po szczegóły: mamablogujepl.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A my 6-go sierpnia obchodzimy rocznicę ślubu :)
    Na pewno wpadniesz na jakiś fajny pomysł. Czekam na fotorelację!

    OdpowiedzUsuń